Julen är över..

Ja då var julen över å det nya året är snart här.
Å vår lilla dotter fick som förra julen och om inte mer alldeles för mycket julklappar. Hennes rum är typ överfullt nu. Fast julen är väl till för att skämma bort barnen lite tycker jag.






Natten till i lördags vakna jag å mådde så dåligt...skyndade mej upp och sprang ner till toan..å precis hunnit fram till handfatet så bara..ULK..ULK...ULK.
Där satt jag på toan å med "fäjset" i handfatet ett tag. Jaha tänkte jag ska jag på kräksjukan nu när jag är typ 30 mil hemifrån.
Natten därpå fick Iza feber och kusinen vattenkoppor å sambon dålig mage. hahah kunde inte bli bättre:)

Nyår ja det blir nog inte nått spännande händlse i år. Fast lovat som många gånger förr att jag ska sluta med allt godis å börja äta bättre. Fast har jag klarat det dom senaste 12 åren???NEJ!!
Men detta år som man alltid säger ska jag lyckas:)
Dom vanligaste löften spm folk ger i samband med nyår måste vara:

Jag ska sluta röka..
Jag ska gå ner i vikt...
Jag ska sluta äta godis..
Jag ska börja motionera..

Helt enkelt alla lovar i princip samma sak...Jag ska bli hälsosammare!


Här fick Iza hälsa på dom två av hästarna som fanns där vi firade jul nr 2 i år. Hon bara älskade hästarna,fick bråttom fram så fort hon fick se dom. Den ena hästen hade både ett blått å ett brunt öga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0