Ja se det snöar

Helt plötsligt singlade det ner STORA snöflingor utanför fönstret. Åh vad jag blev glad då äntligen kommer snön jag väntat på. Jag älskar vintern. Och kan knappt vänta på att få sätta upp staken i fönstert och få börja julpynta. Ä ju så mysigt med julen, tända ljus,stjänor å stakar som lyser i fönstren. Dekorationer i trädgårdar där det sitter ljusslinor överallt. Försökte ta en bild när snön föll ner med syns inte så bra att det snöar men om man tittar JÄTTE noga kan man se lite iaf

Blev vitt på backen, men den snön varade inte länge. Den är redan borta,men nu vill jag ha mera snö....NU....!!

Vår lilla tös har börjat gå med. Går lika mycket som hon kryper nu,står väl inte på förrän det är fullt ös nu. Nästa steg är väl att det ska klättras på allt..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0