Tjyvstartat..

Idag började vi sätta upp julgardiner och stakar å stjänor.Kunde inte vänta längre tiden går ju så sakta fram till 1:a advent.
Har köpt en stjärna på fot för några månader sen. Oj va den var stor när vi satte ihop den å ställde den i köksfönstret. Har nog värmlands största stjärna i mitt köksfönster:)





Tyckte den var för stor att ha i det fönstert,passa bättre i vardagsrummet. Men sambon gillade den där så jag gick med på det.
Men efter några timmar så ändrade han sig å tyckte den va för stor. Så flytta den till vardagsrummet och satte upp en annan mindre. Föresten var för finns det inte VITA upphängare till panelgardiner när det finns vita stänger????
Så här blev det:



Lite bättre el?
Sen blir det röda krukor i fönstret med vita julstjärnor..
Åh vad jag älskar julen!!!

Var in i en inredningsbutik för ett tag sen  där jag såg nått fint. Ett blockljus med en krans typ dörrkarans runt om på en bricka tyckte det var så fint. Men det jag såg kosta alldeles för mycket.Hittade en krans på Plantagen+bricka och blockljuset hade jag redan.




Å förra veckan hittade jag en jätte fin hemgjord julstrumpa i en hemslöjds butik här i Kil. Å va bara tvungen köpa den,fast lite dyr var den....

Kolla inte in tapeten bakom,för den är ful som stryk..
Om nån känner den har tid över el inget att göra...Välkommen hit å tapetsera:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi... Nu e det jul igen å nu e det jul igen.... :P

Pöss

2008-11-27 @ 14:29:04
Postat av: Anonym

Nu e det jul igen å nu e det jul igen.... Pöss baby

2008-11-27 @ 14:30:15
Postat av: Anonym

Å vem är denna anonyma gäst då?

2008-11-27 @ 21:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0