Tlött på ögat

Trött tröttare tröttast..det är jag det....Vet inte vad jag ska göra åt det.Kvittar om jag går å lägger mej tidigt är ändå DÖTRÖTT när Iza vill upp kl åtta.
Har provat sova mindre hjälpte inte..
Har provat sova längre hjälpte fan inte heller...
Går ständigt å är trött,senaste vecorna har jag även haft skallebank dagligen...levt lite på värktabletter för å orka med.

Min kropp har väl gett upp på mej nu. Först en massa år av festande och godis å halvnyttig mat..Sen sluta jag festa men äter fortfarande inte så bra+ min stora last GODIS!!!! Så inte konstigt man mår som man mår då...

Jajja skit i det lät ju så demprimenande...Idag var MOFFA här å gratta Iza,å inte tusan va hon blyg för han. Fast hon knappt aldrig ser han,hon busade för fullt.

I helgen är det ju Karlstad mäsan tänkte kika på den imorrn el på lördag..fast har ingen aning vad det är men kanske nått å se. Fast skulle velat gått ut å dricka lite drinkar med nån helg. Inte så ofta det blir direkt..Nån som vill med???El har förslag??? Halllllåååååååå???
Ne just ja ingen som vet om denna blogg direkt så ingen kan ju svara.
Tänkte en dag här att jag skulle lägga ut den på bloggkartan men det var ju väldigt lätt,INTE!!! Fatta inte ett jota.

Ne nu ska jag lägga mig i sängen äta massa godis kolla på tvn å bli ännu tröttare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0