Champange,hotel,3 rätters..

Ja vilken helg jag hade...Har ju fyllt "tant" för ett tag sen,då fick jag i present en inestående middag inne i stan(utan barn). Å så förra helgen blev den äntligen av.

Åkte till Drott hotel på em där jag å min väninna delade på en flaska Bollinger, riktiga grejer ska det vara. Satt å prata å vips så va den slut,blev det lite alkoläsk.
Gjorde oss iordning å gick ner till baren å tog en drink innan vi gick till resturangen.
Förrätt: Sniglar och en tallrik med ost,sardell,pancetta å lite mer saker.Kommer fasen inte på vad rätten heter.
Varmrätt: Ryggbiff tournedos ( Sverige ) lindad i Pata Negrafett m. vitpepparsmör serveras m. Balsamicolökar, honungssötad dijonsenap & pommes frites.
Efterrätt: Citrussorbet m. Cava, Naveran brut especial.
 Å det var så gott..ÄLSKADE sniglar,måste bara ätas igen. Trodde inte det skulle tillala mej men det gjorde det verkligen.

Sen efter lite alkohol och klockan passerat midnatt gick vi ut på stan å hamna först på Arena Bar. Gick sen vidare till Glada Ankan.
Senare på hotellet så blev det lite mer kava å pladder....hamna på kudden vid halv fem. Men jag hade så roligt å trevligt.
Så ett stort tack till dej på hia där hemma....underbart var det!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0