shake..shake...

Får väl försöka ta mej lite i kragen å skriva lite...tappat stinget efter det som hände.
Men vet du va jag börjat med????
PULVERDIET....

Japp naturdiet och nutrilett,så nu ska fläsket bort.Förhoppningsvis iaf,om man står ut. Skulle ju bara dricka det inget annat inte ens tuggumi el halstablett.Endast te å kaffe utan mjölk..Men hur går det till.

Åh hur länge stod jag ut..nja tisadg-söndag,för på söndgaskvällen syndade jag med 2 hela rostmackor.Var så hungrig så jag kunde ätit en hel älg sj. Efter det så har jag börjat äta frukost sen kört shake resten av dagen,men dricker kaffe med mjölk i.
Kollade på vågen efter 3 dar å redan -2kg,så de var positivt iaf. Men nu ska jag inte väga mej förrän om tre veckor s¨å får vi se va den säger då. Tänker inte gå efter va jag väger, utan när jag känner mej nöjd med mej sj då är jag klar.

Från de ena till det andra så har vi fått dagis plats till Iza med,med början efter semstern. Tog ju bara över 1 år å få. Så ställ era barn i kö när dom helst ligger i magen för att kunna få vid ettårsåldern:)

Helgen som var kom å försvann lika fort.. Lördagen ute på fm å lekte + att jag var till Änglarum å shoppade lite.(Dom har flyttat till större lokal nu). Sen in å sova,äta åka till skived å busa med kusinerna i flera timmar,ute,inne. Hem, äta,pyjams,busa lite yill sova.
Söndagen ute hela fm,kusinerna kom hit.In,fika,mat,busa lite mera,sova,äta,åka till Annica å Henrik,leka m Hanna,hem,äta å sova. Så va de måndag sen...IGEN.

Imorrn blir det Hagförs hela dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0