Ingen lust med bloggandet...

Finns en person i min omgivning som jag skulle vilja )(/&&%%#¤%RFGHBVH ja vill inte skriva vad. Får då hittar väl den personen på ett sätt att använda det emot mej.

Men denna person läser tydligen min blogg,hittade en HALV jävla mening som kanske inte var så bra formulerat av mej. Å istället för och påpeka det för mej så går denna person och låter munnen glappa!!! Blev MYCKET skit för ingenting!!!
Det inlägget är nu raderat,inlägget handlade om kils kommun.Så råka jag lägga in en halv mening om nått annat.Formuleringen var inte den bästa av mej.Så det kunde tolkas på ett annat vis än vad jag ville ha fram.

Hoppas DU är nöjd!!! Kunde pratat med mej så hade jag ändrat den där halva meningen istället!!
Men tyvärr fick du inget ut av det i slutändan!!

Så just nu ligger jag lågt med skrivandet,har ingen som helst lust!!



Kommentarer
Postat av: Malin

Tyvärr spelar det ingen roll HUR noga man är med formuleringar, folk kommer ändå tolka det skrivna ordet på sitt sätt... Och en del väljer att se negativt på det man skriver, tyvärr. Fortsätt blogga, tror vi är fler som tycker om din blogg än som inte gör det!?

2009-02-26 @ 11:21:02
URL: http://gottoblandat.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja tyvärr är det väl så....

Tack värmer å få höra att nån gillar å läsa den:)

2009-02-26 @ 12:01:24
URL: http://hellaiza.blogg.se/
Postat av: Me too

Been there, done that... Inget kul alls. Det skrivna ordet tolkas som läsaren vill. Har också varit med om ett himla hallå. :(

2009-02-26 @ 15:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0