5 x 4...nästan

Fick en utmaning av Fia

4 av mina favoritprogram på TV:
¤ Inredningspogram (finns ju massor)
¤ Desperate housewives
¤ Djurpolisen
¤ Greys anatomy

4 saker jag gjorde igår:
¤ Ute på pulkåkning med Iza
¤ Tog en tupplur mitt på dagen
¤ Lagade mat
¤ spela alfapet online

4 saker jag längtar till:
¤ Att få gå ut på party med mina vänner
¤ Iza ska lära sig sova hela natten
¤ Min huvudvärk ska släppa som plågat mej över en vecka:(
¤ Frukost (känner magen kurrar å talar om det är dags för det nu)

4 favoritrestauranger:
¤ Martinas (enda restrangen jag ätit på sen många år tillbaka)
¤ Sen måste det blir pizzeriorna här i Kil.

4 saker på min önskelista

¤ Resan jag vill göra om nått år
¤ Köpa hus
¤ Lång lyckligt liv
¤ Jag får ett fast jobb

Någon som antar utmaning frivilligt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0