Kvinnor tänker mer praktiskt än karlar!!

Varför är det så att när en kvinna fyller år så får hon ofta nått som hör till hemet. Och när karl fyller år får han nått som är mer personligt????
Varför kan inte karln lika gärna önska sig  saker till det gemensamma hemmet?
Är det så att karlar är mycket mer egotrippade än kvinnor. Å att kvinnor tänker alltid mer praktiskt?

Nu är det ju så att både min sambo å jag snart fyller år och han fråga om jag ville ha en takkrona som jag länge velat ha men inte känt jag har haft råd med riktigt. Det var då jag kom på att nej jag vill ha nått till mej själv för en gångsskull,som bara jag ska utnyttja. Varför ska alltid jag få saker som sen alla ska ha nytta av å inte han. Va fick jag inte förra året när jag fyllde 30. Jo madrass som han ligger på lika mycket som jag.
Så jag sa att han kan få lampan när han fyller dagen efter mej. Men det var inte lika poppis de:)

Kommentarer
Postat av: Monica

Hemma hos oss är det inte riktigt så. Jag får inget och han får det som jag/vi behöver till hemmet. (det är jag som säger att han behöver sånt om nån frågar) Men populärt är det inte:).

2009-01-05 @ 23:02:00
URL: http://commandoran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0