Överraskad gånger 2

Blev glatt överraskad igår kväll. Fick ett sms där det stod att en liten flicka vid namn Ella kommit till världen. Hon var planerad till den 6 feb men orkade inte vänta längre.
Och imorse fick jag ett nytt sms där det stod att en pojke tittat fram på söndagkvällen.Oxå lite tidigare än beräknad.
Jag blev alldelles salig å tårögd av dessa sms,kunde nästan tro det var jag själv som fått:)

Får en liten känsla inom mej som säger att det snart kanske är dags för nr 2 här....vi får väl se när det kan bli dags..
Nu längtar jag tills jag får åka å hälsa på å snosa bebis:)

Så när Iza vaknar och ätit ska vi åka in till stan å handla lite till dom 2 små liven...har ju redan sett på lite kläder sen förut.Hitta en så söt klänning på HM hoppas bara den är kvar.

Kommentarer
Postat av: Din älskling

Hm... En liten känsla?

Betyder det att pappa jp ska tolka det som att du vill skapa en liten knodd till? s

2009-01-26 @ 17:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0