Prickar prickar prickar överallt....

Nu är det vattenkoppor som gäller här hemma. Iza blev alldeles prickig i måndagss. Jag tycker hon har mer å mer för varje dag som går...När  har alla poppat upp???Får inte plats mer..
Ja de ena avlöser det andra nu. Efter det här hoppas jag det är lugnt ett tag.

Var upp till dalen förra veckam å kolla läget i några dar. Men allt som vanligt där,händer inte så mycket . Det enda som händer är väl att den vänstar med den å dom ska gå isär el att någon blivit tillsamans. Fast tycker det är mest att folk vänstrar där uppe...
Är  kanske brist på nått att gör,el brist på spänning i livet.

Ja igår blev man ett år äldre igen det tycks aldrig stanna av lite, utan ären tycks gå snabbare å snabbare. Har tänkt på hur man grattar sin familj å vänner nuförtiden.  Kan tycka att det blir mer å mer opersonligt (om dom ens kommer ihåg). Jag vill inte ha presenter å kalas å så. Men jag skulle uppsaktta att man ringer å gratulera el skickar ett kort.
Inte skriver ett mail el i nån gästbok man har på internet eller skickar ett opersonligt  sms.
Eller begär jag för mycket att man kan lyfta luren å offra några min av sitt liv till att säga GRATTIS! Å nu menar jag nära vänner å familj/släkt.

Någon som tycker jag är helt ute å cyklar?? Någon som tycker som jag???

Men idag fyller iallafall min sambo 30 år!!!  Han har då inte fått sms av mej iaf:)
Grattis min älskling å välkommen till vuxenlivet!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyckte väl att jag såg din nuna i en bil som jag mötte... ;)

2009-01-17 @ 13:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0