Så var det nytt år då...

Var det gåt fort redan nytt år igen...Vad har man åstakommit detta år tro. Inte så mycket mer än å lägga på sig några kilon.

Nyåret blev en lugn hemmavistelse,inget brakkalas här inte. Iza fick magsjuka på natten till nyårsafton. Så här var man tvätt tant hela fm men blev ju serverad mat av sambon hela dagen...gött! Var iaf uppe tills det nya året "smällt" in. Det lät som 2:a världskriget här i Kil vid tolvslaget.

Nyårsdagen var även jag däckat nästan,hade total NOLL ork. Kändes som överkokt spagetti i både armar å ben. Men ÄNTLIGEN min magsjuka över helt..och man är fit for fight igen.

Var å kolla in en annan lgh idag,men vet inte om det föll riktigt under alla mina kriterier. Sen mindre än vi har nu,trea på två plan. Var alldeles för små sovrum. Det positiva är ju egen uteplats å gräsplätt dock.Och inga grannar över!! Får se hur det blir ska fundera över helgen.

Kommentarer
Postat av: marina

hehe går du och funderar på flytt igen =) nu när jag äntligen hittar till dig.... Hur många gånger har du kommit upp i nu?? =)

2009-01-03 @ 19:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0