Tyckte mina vita...

Tyckte mina vita blockljus behövde piffas till lite,så kom på jag sett lite hur enkelt de kan vara. Enda man behöver är gammalt papper,som jag rev ur en  gammal bibel från 1800-talet. Har ju iaf inte tänkt läsa den utan har den som dekoration bara. Ett fint snöre el band å något fint att hänga i det.
Å så här blev resultatet:




Hittatde även härom dagen ett gammalt fönster med spegelglas i till salu på blocket.För bara 200kr,såg stort ut men det var större än jag väntat mej.Måtten stod nämligen inte i annonsen å jag frågade aldrig. Mätte den när jag kom hem 100x130 cm. Vart i helskotta ska jag hänga den?? Funderat på aom jag ska såga av den lite så det bli 2 el 3 fönster av den istället.Typ tar bort dom små på kanterna,då blir det genast lite lättare att få plats med den(om det går ). Så här ser den ut nu. Tror även jag ska måla den vit..hihi som allt annat:)



Kommentarer
Postat av: Malin

Fiiint, både ljusen och spegeln! Har du INGEN plats där spegeln får plats?! Synd att dela på den, tycker jag...

2009-05-22 @ 20:40:34
URL: http://gottoblandat.blogg.se/
Postat av: Jennie

Annars kan du sälja den till mig . Är på jakt efter en spegel till mitt badrum

2009-05-23 @ 13:40:36
Postat av: Petra H

Så fint du gjort m ljusen!! Spegeln ska du absolut inte dela.... den va ju superfin! Vi har kvar de gamla fönstren som satt på Skruvgaarn förr i tia, tänkte göra en spegel av 1 av dem!

2009-05-23 @ 22:19:54
Postat av: Helena

Nääää inte sälja Jennie:)Den som jag fick så billigt,gillar den som fasen.Men vit blir den nog iaf. Får nog fundera lite vart jag ska sätta den..skulle inte vilja kapa den.För den är ju som sagt fin som den är.

2009-05-23 @ 22:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0